Gradnja nizkoenergijske “dvolitrske” tipske YTONG hiše “MOJA”

UVOD

V uvodu bi rad poudaril, da ne nameravam v pričujočem spletnem dnevniku pisati o teoretičnih osnovah in standardih nizkoenergijske in pasivne gradnje, temveč skozi besedo in sliko prikazati praktične izkušnje pri gradnji tovrstnega objekta.

Naša stanovanjska hiša je nekakšen kompromis med trilitrsko in pasivno hišo. Odločitev za takšno gradnjo ni bila težka, saj sem sam vnet zagovornik gradnje energetsko učinkovitih (nizkoenergijskih in pasivnih) objektov. Po izobrazbi sem diplomirani inženir gradbeništva. Diplomiral sem na Fakulteti za gradbeništvo v Mariboru na temo “Tehnično-tehnološki in ekonomski vidik gradnje pasivnih hiš”.

Tema pasivne in nizkoenergijske gradnje se nekako prepleta tudi skozi mojo poklicno kariero,  povezana je bila z mojim študijem in sedaj z gradnjo naše hiše. Kakšno naključje!

V spletnem dnevniku bom predstavil (fotodokumentiral in izrisal) vse postopke in detajle, ki bodo izvedeni na našem objektu in so plod zadnjih dognanj stroke ter se nanašajo na gradbeno-obrtniška in inštalacijska dela. Za energetsko učinkovitost stavbe  so nedvomno pomembna naslednja dejstva:

  • skrbno in natančno izdelana projektna dokumentacija PZI z vsemi detalji, pri čemer je zelo pomembno tesno sodelovanje vseh strokovnjakov že v začetni fazi nastajanja projekta;
  • natančna, konsekventna in kvalitetna izvedba vseh ključnih kostrukcijskih sklopov stavbe;
  • skrben nadzor nad izvedbo gradbeno-obrtniških in instalacijskih del. 

Moja usmerjenost je jasna: “Dvolitrska” nizkoenergijska hiša s porabo energije za ogrevanje 20 kWh/m2a oz. 2 l kurilnega olja/m2 ogrevane površine.   

Predvideni rok za izgradnjo hiše je 18 mesecev.

One Response to Gradnja nizkoenergijske “dvolitrske” tipske YTONG hiše “MOJA”

  1. Slavko pravi:

    Vse pohvale, končno eden, ki piše in misli enostavno, logično in razumljivo. Pa še slikat zna.

    S.

Oddajte komentar

