DVD o nizkoenergijski in pasivni gradnji

Prikaz nizkoenergijske in pasivne gradnje zdaj tudi na DVD-ju.
Junija letos je podjetje Xella porobeton SI izdalo DVD s prikazom nizkoenergijske in pasivne gradnje na primeru Ytong hiše Moja. Vsi, ki vas zanimajo podrobnosti in značilnosti tovrstne gradnje, lahko naročite brezplačni izvod na spletni strani:

4 Responses to DVD o nizkoenergijski in pasivni gradnji

  1. MARTIN pravi:

    Naročam brezplačni DVD o gradnji hiše Moja.

    Moj naslov:

    Martin Pančur
    Slovenska c. 94
    1234 MENGEŠ

    Z g. Černjakom bi se rad tudi dogovoril za ogled omenjene hiše

  2. Pasivna hiša pravi:

    Omenjeni DVD sem si naročil. Vsekakor pozdravljam to in vse podobne akcije. Zelo pohvalno. Zavedanje o nizkoenergijski in pasivni gradnji je potrebno širiti na vse možne načine.

  3. Sasa pravi:

    Pozdravljeni!
    Začel sem drugo fazo gradnje hiše nizkoenergijskih gledati malo blog in rekel sem navdušena svoje projekte, jaz sem iz Srbije in žal nimajo možnosti, da pridejo na kopijo CD: (. Sicer sem član sodišča, Srbiji se postopoma širi in je manj kot leto in teme so samo varčevanje hišo in ti kot “stedljivekuce.47.forumer.com
    Ali obstajajo kake druge možnosti za pridobitev takšnih CD?
    Hvala vnaprej za vaš odgovor!
    Pozdrav
    PSIzvinite če moj slovenski slabo, krivdo google Translat)

Oddajte komentar

